بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

خیلی معمولی(۲)

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ

نمیدونم چه خبره که هر وقت میام راه اهن و قطار یکی دو ساعت تاخیر داره ،یسری افراد انگار تو وقت اضافه ن و میپرن از بوفه یه کیلو تخمه و چندتا پاکت چیپسو پفک و نوشابه میخرن و مسابقه ی حالا نخور کی بخور راه میزارن!!!؟

نظرات  (۹)

  • قالب بلاگ رضا
  • شما هم حرص نخور
    برو تخمه و پفک بگیر بخور :)
    پاسخ:
    حرص نمیخورم پفکم نمیخورم . :)))))
    از بی کاری میخورن دیع:دی
    شاید منم جزو اونا باشم:))
    پاسخ:
    ببین همین ادما انواع دارن !!!
    باید ببینی که برات توضیح بدم من خودمم گاهی یه چیزی میخورم اما میگم دیگه باید ببینی :))
  • اون روی سگ من نوستالژیک ...
  • من یکی از اونام که توی مسافرت در قطار اتوبوس و هواپیما همش در حال لمبودندم به بدترین شکل حرص درار شاید، فقط تخمه نمیخورم رو مخ دیگران مطمئنا، یعنی هرچی فکرشو بکنی من توی کوله پشتی همرام میذارم و حالا نخور کی بخور:))) انگاری توی سفر اشتهام باز میشه به جور ناجوری.
    پاسخ:
    اها صحنه ش خیلی خوبههههه :)))))
    باید بگذره اون لحظات انتظار. هر کی یه استراتژی داره!
    پاسخ:
    درسته اما صحنه ی باحالیه 
    یعنی فحش اساسی رو باید به اونایی داد که توی این فرصت میرن یه همبرگر پر از سیر می زنن و از شانس بد می افتن تو کوپه توووووو :////
    پاسخ:
    من مشکلم با کسیه که تخمه میخوره پوستشم میریزه رو زمین
    اینم بساطیه. :|
    پاسخ:
    اره در نوع خودش :))
    خودشو ناراحت نکن :))
    پاسخ:
    چش :))
    من اولش فک کردم اون یسری ها منظور خودتی :))))
    پاسخ:
    میتونم منم باشم گاهی :))
    برا تخمه خوری کمبود زمان دارن! :-)
    پاسخ:
    انقدددد خوب تخمه میخورن انقددد خوب تخم میخوورن :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">