بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی ؟ یا کی ؟

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ
آخرین باری که سرم زدم رو یادم نمیاد. شاید همون موقع ها  بود که دغدغه م امتحان ریاضی فردام بوده .
علی ای حال نمیدونستم یسری پرستارایی هنوزم هستن که بدون فکر  سوالای چرت وپرت میپرسن : 
مث اینکه : عزیزم هنوز مدرسه میری یا دانشجویی ؟ اسمت چیه ؟ پنبه ی الکلی رو میکشه رو دستم . عزیزم دستت رو مشت کن .  رشته ت چیه ؟ شترققق اون بیلبیلکو میکنه تو رگم و باز میپرسه :کجایی حالا ؟ چت شده ؟ این رشته ت چی هست ینی چیکار میکنید؟  و....
آخه قربون شکل ماهت این سوالا چیه با این حال خرابم هی میپرسی از منی که نای حرف زدن ندارم ؟ خب دورت بگردم مدرسه چیه ؟ دانش اموزا انقد سن بالا میزنن یا من انقد بیبیی فیسم ؟
وات د فاز اصلا ، یا چی ؟
+من مخلص همه پرستارام 
+قانون مورفی بود یا نیوتون ؟ که اینطوری ما رو از رفتن انداخت .مامانه  نمیزاره فردا برم سر درس و مشق :/  
+پس سیستم دفاعی بدن چه غلطی میکنه ؟
+ من که نمیدونم چی شد که اینطوری شد ولی علما میگن شاید ازین ویروس جدیدا باشه . اما سوالی که پیش میاد این ویروس جدیدا چرا انقد وحشی شدن؟ بیخبر ویهویی آخر هفته اونم  :/ اتک میزنن

نظرات  (۲۳)

  • بلاگر کبیر ^_^
  • وای بلا دور باشه ازت عزیزم.
    یه سوزن چس مثقالی رو میگی بیلبیلک؟؟ خخخ
    زود خوب شو.
    پاسخ:
    عزیزم :)) آره همونو میگم بیلبیلک 
    ممنون .ایشالا خوب میشم زود
    من همیشه وقتی ازین سوالا میپرسیدن جواب میدادم با هر مدلی که بود،یه دفعه دیگه فشارم خیلی پایین بود و دیگه رسما داشتم بی هوش میشدم پرستاره شروع کرد پرسید دوتاشو جواب دادم دیگه سومی رو گفتم تورو خدا سوال نپرسید :|

    اونم نپرسید دیگه!

    پاسخ:
    😂😂😂پس همه جا شایعه
    آخیییی نگین جاااانم 
    حالا دو سه روز بشین خونه نرو
    انشاء الله حالت زوده زود خوب بشه ❤
     پرستاره خواسته دردش حس نشه :))
    اینقدر مام دوز انتبیوتیکارو میبریم بالا این ویروسا قوی تر میشن 
    پاسخ:
    دو سه روز چیه مادر یه هفته س که نرفتم قرار بود فردا برم مامانه نمیزاره
  • نیمه سیب سقراطی
  • بابا خوبه که ! پرستارت مهربون بوده ! ما رو می بلعن قشنگ :))

    + باز تو مریض شدی دختر ؟ :/
    پاسخ:
    این نمیدونم اسمش چیه نمیدونم کیا حمله کردن 
    منم مریض شدم :/
    امیدوارم زود حالت خوب بشه 
    پاسخ:
    ای وای تو چرا 
    مرسی عزیزم 
    تو هم ایشالا زود خوب شی

    آخرین باری که سرم زدید یحتتمل نمره تون 11 بوده ::دی
    من شک ندارم.
    امان از دست این ویروس جدیدا مشهدی.
    هیچی دیگه همین.

    پاسخ:
    اقاگل :/
    من مشهدی نیستم

    این سوالا هم رایجه:
    چندسالته?عروس نشدی?وااای الهی بمیرم.ایشالله بختت باز میشه:D
    پاسخ:
    آره دیگه سؤالا زیاده 😂😂😂
    الان که فکر میکنم یه ده یا دوازده سالی میشه ... خداروشکر سرم نزدم
    ولی سرم ترجیح داره به امپول:|
    پاسخ:
    فرقی نداره من چون دکتر نمیرم دلم میخواد اگر برم یه چی بدن ی روزه خوب شم صبرم کمه چون
  • پیمان کرامتی
  • با تموم اینها
    مواظب خویشتن باشید :)
    پاسخ:
    ممنون
    سمیرم چندتا پرستار داره بیمارستانش که از قضا هربار شانس ما به یکی از گندترین هاش میفته! اعصاب که ندارن اصولا. موقع سرم زدن یا آمپول زدن انگار دارن به گاو آمپول میزنن! اینارو گفتم که حس کنی پرستار خوبی بوده اتفاقا.
    پاسخ:
    ازون لحاظ ها که آره :))) خوب بود ولی سؤالاش نههه
  • رفیعه رجعتی
  • یاد بچگی هام افتادم! میرفتم دندون پزشکی. با اون دهان پر از خون و اون ملاتش و محتویاتش، دکتره ازم هی سوال میپرسید که کلاس چندمی؟! چند سالته؟! اسمت چیه؟! که البته این مورد آخر رو ده بار باید براش با صدای بلند تکرار میکردم تا متوجه میشد! :| فلذا درکت میکنم :|
    پاسخ:
    مرسی گل من :)))
  • رفیعه رجعتی
  • @آقاگل:

    ویروس نداره اینجا که :|
    پاسخ:
    رفیعه :)))))
    گویا من خیلی بیبی فیسم،چون یه سری داشتم با داداشم تو اتوبوس درباره امتحانای دانشگاهم صحبت میکردم
    یه بنده خدایی بهم گفت مگه کلاس چندمی:||||
    پاسخ:
    :|
    :))))))))
    خیلی وحشی شدن خیلی...
    پاسخ:
    خیلی:|

  • قالب بلاگ رضا
  • سلام
    در چالش بلاگ تکونی شرکت کن!
    من اولین وتنها باری که سرم زدم همین چند ماه پیش بود که فشارم رفته بود رو شیش :| بعد عین این بچه ها به هر کی می رسیدم جاشو نشونش می دادم می گفتم ببین سرم زدم :)))))
    پاسخ:
    منم جاشو نشون بدم ؟ :)))
  • هولدن کالفیلد
  • میپرسن حواست پرت بشه، جزو اصول کارشونه، اینجوری هوشیاریت هم میسنجن!
    پاسخ:
    اره ولی خب دیگه نه انقد سوالای پرت :)))
  • آقای سر به هوا ...
  • اگر اینکارارو نکنن که مردم میگن اه چه خشکه مثل خلادا میمونه :دی
    پاسخ:
    :)))) اره
    بلا دور باشه عزیزم:)
    پاسخ:
    ممنونم :)
    عززززیزم ایشالا خیی زود خوب بشی :)
    پاسخ:
    ممنون گلم
    این ویروس جدیدا ورژن پیشرفته‌اش رو ما تو سربازی تجربه کردیم :|
    هم‌زمان گلو و چشم و قدرت بدنی رو تحت تأثیر قرار می‌داد :|
    پاسخ:
    :)) اخ اخ
    ای وای 
    الان خوبید؟
    ویروس جدیدا همیشه وحشی بودن. بلا دور باشه. :)  من هر چی پرستار دیدم با اون اخمش شبیه اژدر پشمک به سر بوده!
    پاسخ:
    :(((

    ممنونم عزیزم 
    بیبی فیسی آغا ، بیبی فیس :))
    پاسخ:
    عاو:))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">