بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

یادداشت ها

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

خوابگاه ینی مانتوی جدید و دوست داشتنیتو ، تو روز روشن بین ده تا آدم ، تو اتاق پر از لپتاپ و دوربین بدزدن ودستت از همه جا کوتاه باشه...

  • نگین ...

نظرات  (۳۰)

  • عاشق بارون ...
  • ای بابا! O_O کسی برنداشته شوخی کنه؟؟
    پاسخ:
    اینجا کسی شوخی نداره
    چه جوری میشه!ینی واقعا دزدی?!

    خب بلاخره که چی مانتو تن میشه لو میره که!نمیره?!

    پاسخ:
    یکی وقتی مانتو میدزده نمیفهمه که نباید بپوشه لو بره .ها ؟
    قانون جنگل حاکمه؟!
    چقدر سخت...
    پاسخ:
    به قانون ربطی نداره وجدان ادما
    واقعا ؟ :/
    یعنی کارِمون به مانتو دزدی هم رسید ؟ :((
    :((
    پاسخ:
    ترم پیش بوتامو دزدیده بودن
    .الان من خوشحال باشم تو شهر خودمون دانشگاهم?فک کنم بزرگترین لطف خدا در حقم همین بوده.
    ایشالله رسوا شه،دزدی این شکلی توجیهی نداره!!!
    پاسخ:
    من بدشانس شدم ....
    اگه نمیپوشه پس چرا می دزده! :/

    البته خب راست میگید!می تونه بعدا بپوشه! :/

    مانتو دزدیدن داره آخه!وااای چه وضعیه هااا! :/

    پاسخ:
    بعدا میپوشه شهرشون میپوشه 
    کی بدش میاد مانتو نو و خوب داشته باشه؟
    وای!!!!! تو خابگاه دزد مانتو هم پیدا میشه؟؟؟؟ ://///
    خدایا خودت ظهور کن :|
    پاسخ:
    دزد خیلی چیزا
  • گمـــــــشده :)
  • واقعا؟
    ای بابا
    :|
    پاسخ:
    آره :(
    جا الخالق!
    عجب آدمایی پیدا میشن
    پاسخ:
    والا 
    جلّ الخالق!
    عجب آدمایی پیدا میشن
    پاسخ:
    :( نسرین 
  • نیمه سیب سقراطی
  • مثلا قشر تحصیل کرده مملکت اند :/
    پاسخ:
    چی بگم والا 
    هر کی دزدیده دیر یا زود رسوا میشه !
    کسی که مانتوتو برده احتمالا همونم بوتاتو هم برده ...

    خیلی متاسف شدم ولی میشه پیداش کنی اگر بخواهی ...
    ناراحت نباش خدا بزرگه توکل بخدا :)


    پاسخ:
    اونی که بوتامو برد پیدا نشد ....
    اینم نمیشه .. 
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • چه آدم خنگی بوده اون طرف!
    خب اینکه الان نمیتونه بپوشدش که! 
    بعد چکارش میکنه؟ :///
    .
    یاد یکی از بچه ها افتادم! لبتابش رو تو خوابگاه دزدیدن! کیف پولشم دزدین!
    بنده خدا چه حرصی میخورد.
    بعد یک هفته که گذشت تصادفی دزده گیر افتاد.
    چطوری؟
    اینطوری که رفیق این رفیقمون میخواسته برا آبجیش لبتاب دسته دوم بخره و تصادفیبا اون آقا دزده هم دوست بوده! بعد همینجوری جلوی اون آقا دزده گوشی این دوستمون زنگ میخوره. و خواهرش بوده. در مورد لبتاب با هم صحبت می کردند. تلفنش که تموم میشه آقا دزده میگه من یک لبتاب دست دوم خوب دارم میخوام بفروشمش. مدلش اینه و رنگش اینه و اینا! 
    این رفیقمونم که لبتاب اون بنده خدارو دیده بود شک میکنه که این همن لبتابه که! 
    خلاصه که کلید اصرار طور آقا دزده گیر افتاد. :دی

    پاسخ:
    خوبه که پیداش کرده ....
    مانتوی عزیز من اما فکر نکنم
    پارسال بوت هامم دزدیدن
    واقعا عجیبه :|
    پاسخ:
    برای من اول عجیب بود ، بعد ناراحت کننده 
  • رفیعه رجعتی
  • عژژژژب!!اینجا که از این خبرا نی:)) اطلاعیه بزن شاید پیدا شد!
    پاسخ:
    کسی که دزدیده با اطلاعیه نمیاره بزاره سرجاش 
    بدتر قایمش میکنه
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • غصه شو نخور
    ;)
    خیلی حقیر بوده اون
    پاسخ:
    ناراحت کننده س و نمیتونم انکارش کنم
    سلام 
    شما باید به حراست خوابگاه اطلاع بدی !!
    حراست کار خودش انجام میده و اون رو پیدا میکنه !!
    و اگر عکسی از اون مانتو داری نشون هم حراست بده هم بچه های خوابگاه. 
    یا اینکه تو یه برگه اعلام کن هر کی مانتوت رو برگردونه کاری بهش نداری ...
    یا بنویسی جایزه بهش میدی...


    +
    وسایل تو خوب نگهداری کن بنظرم یه قفل به چمدونت بزن و از این به بعد 
    بیشتر مراقب اینجور افراد سودجو باش.

    پاسخ:
    فدات بشم من.  درباره حراست خوابگاه چقد خوشبین وارمانی فکر میکنی چرا ؟ 
    اینجا سی تا مانتو اویزون بوده کلی وسایل دیگه هست ، 
    والا این چیزا تو خوابگاه  جواب نمیده چیزی که رفته ، رفته ! خصوصا پوشاک !!
    بعدم مانتو و چادر تو کاوره چون ادم اتوشده میپوشه نمیشه تو چمدون باشه که !
    ببخشید که ناراحتتون کردم :((

    کلا گفتم برای مانتو نگفتم چمدون.

    پاسخ:
    عزیز دلم ناراحت نشدم که خب (قلب ) 

    آها ، درسته 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    البته یک قاعده و قانونی هس تو اقتصاد اسلامی که میگه اگر یکنفر به حالت اضطرار و اون نیاز واقعی برسه می‌تونه از مال دیگری برداره .که این خودش بحث مفصلی داره و کلی شرایط و اینا ....
    ******** حتما نیازداشته .ببخش و ازش بگذر؛):*
    پاسخ:
    عزیزم من فکر میکنم خیلی از ماها انقدر شدید نیاز نداریم که مانتوی دیگری رو بدون اجازه برداریم ! این خیلی زشته ، من واقعا ناراحتم اما نفرینی نکردم اون طرفو 
    اما عمیقا عمیقا وجودا ازین اتفاق ناراحتم !!! خیلی بده به زور و بدون اجازه چیزیو که دوست داری ازت بگیرم ، میخواد یه مانتو باشه یا یه چیز بی ارزشتر از نظر مادی



    چشم نفیسه جانم
  • بانوچـ ـه
  • انسانیت... وجدان... شخصیت.
    خدا به راه راست هدایتش کنه که هر سه ی اینا رو زیر سوال برد.
    پاسخ:
    مرسی  ان شاءالله
  • بلاگر کبیر ^_^
  • وای باورم نمیشه نگین..
    هر چند گریه داره اما خوب من واقعا خندم گرفته..
    خوب حتما خیلی مانتوت چشم بنده خدا رو گرفته بود ^_^
    پاسخ:
    چی بگم والا ..
  • مستر نیمــا
  • مانتو رو هم میدزدن؟
    :((((
    پاسخ:
    همه چی میدزدن ، از قابلمه گرفته تا مانتو کفش و خیلی وسایل بی ارزش تر و باارزش تر
  • پـامـ ـوک
  • همه چقدر تعجب کردن! انقدر جلو چشامون ازمون دزدیدن. بارها رفتیم سر یخچال گوشت و مرغامون رفته بود، لباس، کفش، عینک آفتابی، لوازم آرایش، ظرف و... رفتن که رفتن
    پاسخ:
    چی بگم دیگه ....
    :)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • :|
    پاسخ:
    -/
    :| این هر کی هس احتمالاً زیاد تیپ می زنه که نیازمند دزدی شده و مانتوهای خودش کفاف قر و پُزش رو نمی داده!
    پاسخ:
    چی بگم والو
  • شاهزاده شب
  • من سکوت میکنم :|||||||||
    پاسخ:
    :))
  • علی کافه چی
  • می دونی چی ترسناکه؟
    اینکه شخص دزد، نه معتاده، نه بزهکاره و نه هیچ چیز دیگه
    دزد، یه دانشجوئه توی یکی از دانشگاه های معتبر کشور...
    پاسخ:
    بله ! و شاید اون دزد حتا یه دوست صمیمی باشه
    عجبا ... چجوری مگ الکیه:|
    پاسخ:
    آره الکیه
    واااای این پستتو‌خوندم دلم آتیش گرفت، آخه مانتوی منم تو‌خوابگاه دزدیدن
    جالب اینجاست که چند وقت بعدش مانتو رو تن دختره دیدم:(((( مانتوی نازنینم رو 
    پاسخ:
    خب من نمی بینم 😂
  • چند گیگ خاطره با طعم تمشک
  • ای داد و بی داد
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">