بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

خ

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ق.ظ

شما هم دوست دارید کسانی که لابه لای روز مرگی هایشان با آوای ِ "خخخخخخخخخخ" همزاد پنداری شدید دارند و استفاده ی متعددی از ان میکنند را به وسیله ی ساطور به قطعات ِ نامساوی ِ دالبوری تقسیم کنید ؟ یا مشکل ِ این وسط فقط منم ؟


+ گزینه های دیگه ای هم قطعا وجود داره 

نظرات  (۲۴)

خداروشکر کمتر شده این "خخخخخ"
پاسخ:
:| هیسسسسسسسس نگووو
منم هستم!!!!!!!!!
پاسخ:
بریم :))
من ترجیح میدم با نیسان آبی از روش رد شم :|
پاسخ:
اینم گزینه ی خوبیه ! هیجده چرخ هم از دست ندید
ترجیح میدم بیرون از خونه ساطوریش کنم که خونه هم کثیف نشه :/
پاسخ:
دارت هم میشه با ساتور روشون انجام داد :|
سلام!
بله :)
پاسخ:
سلام چه خوب ! :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خخخخخخ با ساطور نصف نشیم صلوات.

    پاسخ:
    اقا گل :|
    یکی که همیشه اینطوری باشه رو که ندارم باهاش همچین برخوردی بکنم. 
    پاسخ:
    بیا چند نفرو بفرستم
    من تو نوشته هام قبل تر ها زیاد از خخخخخ استفاده می کردم ..
    حالم خوب نه ..اما ممنون که پرسیدی نگین جان ..
    پاسخ:
    خب ایشالا که دیگه استفاده نکنی :))

    خوب میشی جان دل 
  • مرتضی علیزاده
  • خخخخخخخ
    مشکل شمایی نه صدای خنده ما خخخخ
    پاسخ:
    :| مرسی 
    دارن خودشونو لو میدن همه 
    وای نگو نگو :((
    اصن آخه مگه وقتی میخندیم صدایِ اره میدیم خب ؟ :/

    + قطعا هست :)
    پاسخ:
    :))
     مثلا اره شون کنیم :))
  • رفیعه رجعتی
  • خخخخخخخخخخخخخخخ=))
    پاسخ:
    نزنمت !!
  • پیمان کرامتی
  • وا خو چیکار کنیمپ
    همه شکلک میزنن
    ما این میزنیم
    نخندیم؟
    پاسخ:
    :| راحت باشید 
  • پیمان کرامتی
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :|
    وایییی 
    چقدر هم دردیم
    دلم میخواد بزنم لت و پاره شون کنم .
    بدبختای عقب مونده 
    پاسخ:
    حالا شما اروم باش عزیزم :)))
    خو به جاش پیشنهاد بده وقتی نهی می کنی:)) مثلاً به جاش ههههههههه استفاده بشه!!! :)))
    پاسخ:
    نه اونم نههه بابا ایموجی بزارن کافیه یا شکلک چیه این اوا ها
    نگین میدونی خخخخ... مخفف چیه ؟
    من فک میکنم منظورشون "خیلی خیلی خیلی ... خنده "هستش :)))
    حالا دیگ بستگی به تعداد "خ"ها داره:دی
    پاسخ:
    مخفف چیه !!!
    تیکافه  لامصب :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • من به شوخی نوشتم خخخخخ ها.
    وگرنه خودم از خخخخخ بدم میاد.
    و البته براش هم فقط یک قانون دارم.
    میدونید دیگه.
    یا توضیح بدم اسم قانونش کلته؟
    :)))

    پاسخ:
    توضیح بدید :)) 
    اون که بله متوجه شدم شوخی کردید 
    اصلش بد نیستا اما ادم هیستیریک میشه سه ثانیه یه بار ازش استفاده میکنن 
  • نیمه سیب سقراطی
  • چیکارشون داری خب ؟ بذار خوش باشن :))
    پاسخ:
    چشم :|
  • هولدن کالفیلد
  • موافقم، به اسید ریختن توی گلو فکر میکنم :|
    پاسخ:
    مرسی هولدن :/
  • گمـــــــشده :)
  • یعنی خخخخخخخخخخخ بده؟
    خخخخخ
    :)))))
    پاسخ:
    :))) یسراااا
    خخخخخخخخ 
    من نیسان ترجیح میدم 
    چاوووکراتیم :)
    پاسخ:
    :/
    هیژده (!) چرخ اون قدری ابهت نداره که نیسان آبی داره :))
    پاسخ:
    اها اینم هست :))
  • مستر نیمــا
  • حالم از این خخخخخخخخ بهم میخوره :|
    پاسخ:
    بله ! به نکته ای خوبی اشاره کرردید 
    من به شدت به این کلمه/حرف حساسم و می تونم علاوه بر ساطوری کردن از گزینه های دیگه ای که نوشتی هم استفاده کنم. 
    متنفرم از این 
    متنفر 
    (کندن مو) کاش یه صورتک اینجوری هم بود که کندن مو رو نشون بده
    پاسخ:
    کافیه فمیدم:)))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">