بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

بادکنک بازی

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

ما  الان دقیقا تو همون تابستونی هستیم که قرار بود بترکونیمشااا !!! :|

نظرات  (۹)

داره تموم میشه دیگه..
پاسخ:
نصف شد دیگه :|
آره عجب خوشی هم میگذره واقعا :/
پاسخ:
:| اره 
فیلینگ ترکوندن :|
پاسخ:
:| yessss 
من یکی که همه ی سال در حال ترکوندنم! :))
پاسخ:
آفرین بر تو دلبندم:)))))))))))
ولی اینقدر سر مون شلوغه که فرقی با پاییز و زمستون نداره برامون ...
پاسخ:
نه دیگه شلوغ نیست !! :))))احتمالا سرخودت شلوغه
  • بلاگر کبیر ^_^
  • قربون شما بشم من :)

    آقا من که از همین تریبون همه ی قرار مدار ها رو تکذیب میکنم ^_^
    پاسخ:
    :)))))))) ,vaay
    :)))) سوز به دلتون از اولشم میدونسم نمیترکونمش
    پاسخ:
    :| مرسی اه
  • مستر نیمــا
  • خسته نباشی دلاوررر:))))
    پاسخ:
    درود بر شرفت هموطن:))))
    :/
    برا من که کلا تمام سال تابستونه :|
    پاسخ:
    خوش بگذره :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">