بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

در جست و جوی آبی هآ ^

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ


قبل از اینکه بخوام دوباره تو آینه خودمو ببینم و الکی بخندم و بگم:  به به چه روز خوبی....
چشامو ببندم، ده تیر باشه . چمدونم رو تخت فلزی آبی-ه این خوابگاه لعنتی و منتظر بابا و دایی باشم که از راه برسن و بپرم بغلشون،
 که هرکاری من دوست دارم انجام بدیم ، که هرچیزی من دوست دارم بخریم هرجایی من میگم بریم، که سه تایی خودمونو برسونیم به  ماسه و ابر-آ ☁
که خودمو بدم دست آب، که هرچی مونده بشوره ببره، که نبینم و فراموش کنم، که بتونم یه روز دیگه جلوی آینه وایسم و بخندم و بگم به به چه روز خوبی ...

+چرا تموم نمیشه ! ؟


  • نگین ...

نظرات  (۱۱)

  • گمـــــــشده :)
  • الهی من فدات. خسته نباشی عزیز دلم. خدا خونواده رو حفظ کنه برات

    :*

    پاسخ:
    خدا نکنه این چ حرفیه :)
  • مترسک ‌‌
  • اندکی صبر، سحر نزدیک است ;)
    پاسخ:
    چش چش
    تموم میشه بالاخره :))
    پاسخ:
    صددرصد :))
  • ماهی قرمز
  • باز میشه این در 
    صبح میشه این شب 
    میرسه ده تیر 
    صبر داشته باش 
    :))
    پاسخ:
    چش چش :)))
    یک هفته دیگه :)
    پاسخ:
    :) بلههه
  • پیمان کرامتی
  • آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآره این بهترین کااااره
    پاسخ:
    هوم
    5 رووووووز دیگه نگین، تو می‌تونییییییییییی =)))
    پاسخ:
    من میمیرم :)))
  • سروش فتحی
  • ++++++++++++++++++++++++++
    یکی تو نظرات وبلاگم هی + مذاره منم یاد گرفنم
    ++++++++++++++++++++++++++
    چیز دیگه ای بلد نبودم 
    :)
    پاسخ:
    :|
    :))
    چقدر قشنگه این عکس پستت
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • سُر. واو. شین
  • آخ آخ. بدجور درک میکنم :|
    پاسخ:
    :)))
    باید بگم که یادت بودم و برات دعا کردم؟! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">