بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

ولی خب حتی

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ق.ظ

خوابگاه جای عجیبیست ! 

میتوانم از همین الان که شب امتحان-ه خیلیهاست تا فردا همین موقع صدای خنده های هیستریک-ه روی مخی که چندین ساعت باعث آزار من شده وتوانایی به قتل رساندن افراد مذکور را دارم ضبط کنم. 

+همین شب ها که به خواب و ارامش و اعصاب نیاز داریم گمشان میکنیم.ما به خرداد های پرحادثه عادت داریم :)))

  • نگین ...

نظرات  (۷)

میخوای من با شات گانم بیام وایسم بالا سرت تو درس بخونی منم هرکی خندید رو نفله کنم ؟ =)))
پاسخ:
آخه خنده نیستاااا نعره ست! لامصب طبقه بالا میخنده صدای نعره ش میاد تواتاق من!:)))
  • بابا لنگ دراز
  • برسد اسید بپاشید تو صورتاشون :)))
    پاسخ:
    نه دیگه دراین حددد
    برو بزن توی سرش :دی
    پاسخ:
    پایه م بزن قدش :)))
    خوابگاه اصلا جای درس خوندن نیست! :)
    پاسخ:
    جای خوابه :)))
    آرامش خودتو حفظ کن دوستم :|
    پاسخ:
    قول نمیدم !آخه مگه میشه :/
    خوابگاه است دیگر تحمل باید کرد.
    پاسخ:
    باید نداره میتونم برم :)))
  • نیمه سیب سقراطی
  • وااای آره ه ه ه ......
     من نمیدونم چرا شبای امتحان من قهقهه شیطانی میزنن :)))
    و چرا در این ایام اونا همچنان درس و امتحان ندارن و میشنن به بلند بلند خاطره تعریف کردن وسط لاین :|
    والاع 
    پاسخ:
    آره دیگه تی وی هم با ولوم ۲۰۰ میبینن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">