بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

مثل ِ .....

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ


مثل روزایی که مخصوص یه کلاسایی مجبوری نری خونه اما وقتی میرسی سر کلاس میبینی بچه ها بدون هماهنگی نیومدن والبته  بدون اطلاع قبلی ! اینجاست که استاد سخت گیر و عصبانی برای چهار نفر حاضر  نمره کامل امتحان نگرفته شده رو میزاره و حاضر میزنه و میگه برید !!!

اونوقتکه هم ناراحتی هم خوشحال ازین که میتونی زودتر برگردی خوابگاه

صبحونه مشتی بزنی  

کلی صحبت بکنی با مامانت 

و با خیال راحت محتویات چمدونتو دوباره چک بکنی....

و با ارامش خوابگاه بری تا راه آهن !







+متریال صبحونه : سیب زمینی ، ادویه ، تخم مرغ , گوجه ، پیاز 

+ما تو کلاس فقط 9 نفر هستیم :)

+برا بقیه م صفر و غیبت گذاشت :|



  • نگین ...

نظرات  (۲۲)

سلام نگین
عجب صبحانه ی وسوسه انگیزی
 منم موخوام
پاسخ:
اسم آدرس و... ندارید ؟
breakfast...
پاسخ:
:)
چه خوشرنگه ولی من تخم مرغ اینجوری زنده!! (من بهش میگم زنده باشه ) نمیخورم
پاسخ:
ما میگیم عسلی ! خیلیم دوسش داریم
  • آناهــیــ ـــتا
  • :)) خوشبحالت

    +چققدر این خوشگله :|
    فک کردم ازین فلفل دلمه ای زردا هم توش ریختی
    پاسخ:
    عزیزمممم
  • فیروزه ای
  • خوبشون کرد
    بای دبه استاد بگن
    خخخخ از وقتی طعم استادی چشیدم فهمیدم چه ظلمی به استادا کردیم. الان میفهمم چی میکشیدن ازدست ما!
    پاسخ:
    :))) خودشون خواستن .بعدشم باید به ما میگفتن ما هم نمیرفتیم
    نوش جان =)
    پاسخ:
    ممنونممم
  • عرفـــــ ـــان
  • چه خلوتِ کلاستون :)
    با چه واکنشی از سویِ غایبین مواجه شدین ؟ :دی
    پاسخ:
    هیچی براشون مهم نبود توضیح کامل دادم در جواب هولدن. این استاد انقد ترسناک هست که همه میرن سرکلاس ش
    حالا من همیشه جز اون دسته بودم که میپیچوندن کلاسارو:)))) با اینکه شهرستانی هم نبودم و دانشگاه تو شهر خودمون بود :)))))) لذتی که تو پیچوندن کلاسا بود لامصب تو هیچی نبود:)
    پاسخ:
    آره میدونم چی میگی
    مگه کلاس هم میرى؟ :-D 
    زمان ما کلاس خاصى نبود! یا نبود،، یا من درجریان نبودم :-) 
    پاسخ:
    میخواید نرم؟ :)))
    حرف دانشگاه و املت شد یاد ترم 6 خودم افتادم! ترم شیش روز دوشنبه ساعت 8 یه درس 3 واحدی داشتیم خیلی هم سخت و سنگین بود، استادمون یک ساعت و نیم درس می‌داد بعدش نیم‌ساعت آنتراک می‌داد مام می‌رفتیم بوفه دانشگاه املت سفارش می‌دادیم، جات خالی یک حالی می‌داد! اصلاً عین تولد دوباره بود :))
    (شکمو هم خودتی) :D
    پاسخ:
    ما همه شیکمو هستیم! 
    سه ساعت زیاده؟ ما درسای هفت ساعتی هم داریم! یه روز با یه استاد پشت سر هم ! هفت ساعت!
  • هولدن کالفیلد
  • مسلما وقتی به شما بیست و حاضر تقدیم میکنه به بقیه صفر و غیبت میده!!!
    اصلا گفتن نداشت! چقدر چایی شیرینید شما چهار تا که بودین!!! :|
    پاسخ:
    استادی که یک ساعت جلوتر دوست منو میکشوند دانشگاه که یه موقع یک دقیقه دیر نکنه وغیبت نخوره بدانید که چه استادی بوده!  ما جای خود داریم! اون که کلااس نمیاد اما کلا سر این استاد تو ارتفاعات الپ هم باشه میاد!
    این اولا 
    دوما اینکه ما از همون اول پسرای هماهنگی نداشت کلاسمون! ما دخترا باید منت میکشیدیم کلی حرف میزدیم توضیح میدادیم اخرشم میفهمیدیم رفتن سر کلاس! بعد عید کلاسا کلا تشکیل شده غیبت هم خوردیم! ینی هیچکس دانشگاه نبودهق جز اینا.
    اساتیدم تا میتونن به ما زور میگن وپسرا هم لال! 
    حالا پنج شنبه باهمین استاد گرامی کلاس  داشتیم من چند بار گفتم بچه ها بیاین نریم بیخیال کلاس . بزارید ما دخترا بریم خونه راه داریم بلیط بد گیر میاد تعطیلات کمه ی ماهه نرفتیم ! گفتنق نههههه مگه میشه سر کلاس استاد ق نریم؟ کی جرئت داره؟گفتیم اوکی! امتحانشم نتونستیم بخونیم حتا چندبار گروهو چک کردم اما هیچکس نگف که نریم سر کلاس ماهم طبق همیشه رفتیم دانشگاه دیدیم کسی نیومده زنگ زدیم  کجایید؟ گفتم ما نمیایم خابمون میاد :/
    حالا قیافه مارو تصور کنید از عصبانیت! یکی از پسرا اومد بهش گفتم برو قایم شو استاد نبیننه اومدی قراره بپیچونیم قبول نکرد! ما تا اخر عصبانی بودیم چرا به ما نگفتن که من سهشنبه برم خونمون؟ نه اینه دیشب (پنج شنبه شب. ۳۰ ام ) برسم و یکشنبه ش  برگردم! 
    ینی بدون تا چه حد نامرد بودن ! خیلی غصه داش حالا این. وسط ما تقصیر کار بودیم یا اینا؟ 
    ینی مگه دستم به اینا نرسه! خفشون میکنم!
    امیدوارم از این روزا زیاد داشته باشی :))
    پاسخ:
    ممنونم و همچنین
    چه خوشمزه است دلم خواست/
    خوشا مردی که خانومش تو باشی خخخ
    پاسخ:
    اوهو هندونه ها افتاد :))
    چه نمره دلچسبی
    پاسخ:
    نه حالا اونقد :)))
    دارم ولی انقده آدرس گذاشتم ک کپک زد خیری هم از گذاشتنش بهم نرسید
     التماس دعا

    پاسخ:
    اکی
    چه سفره رنگینی اونم خوابگاه ؟! :|
    از مناظر بدیع و نادر هستن :))
    پاسخ:
    اره!! ما همیشه انقدر رنگین هستیم !!
    املت با طعم استاد  خخخ
    پاسخ:
    اوهوم
  • میرزاده خاتون
  • خیلی عااالیه. نوش جونتون ^_^
    پاسخ:
    ممنونمممم :)
    متریال اصلی صبونه رو ذکر نکردین: نون لوااااش
    اصولا حاضرم کوفت بذارم لای نون لواش لول کنم سه وعده در روز بخورم. نون خالی هم حتی عالیه
    پاسخ:
    چرا گفتم ، نگفتم؟؟؟ 
    واقعا؟؟؟؟ این خیلی بدهههههههه :( بربری و سنگک و تافتون چی پ؟
  • محمد محمدیان
  • منم دلم خواست
    پاسخ:
    :)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • عجب غذایی!!
    پاسخ:
    :)
    چه صبحانه خوشرنگی!
    و حتما که خوشمزه...
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">