بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

جاست فُر مای سِلف !

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

اتاق 306 , بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنم توی فکر هام غرق بودم و توی اتاق چهارنفره و ارومم به داداش مسیج میزدم که بلیط برگشتم رو همین الان رزرو بکنه برای یک شنبه ی بعد عاشورا . ولی هنوز اینکه توی این ترم بدون تعطیلی و کلاس های صبح تا شب شنبه تا پنج شنبه ام چطور خودمو برسونم خونه تا بتونم کلی وسایل بیارم برای ژوژمان هام تا  دووم بیارم تا نه ترم برام سوال بود ! ولی  خبر نداشتم قراره سبا بیاد تو اتاق , قوطی رو بگیره جلوم و بگه بیا جایزه برات اورم و با بیحالی تمام در قوطی رو باز کنم  , ببینم ته قوطی یه موشه و من همینظور یه بند جیغ بکشم و اونم اذیتم بکنه ! و اونقدر جیغ بکشم واین ادم بقیه رو اذیت بکنه که عضلات شکمم منقبض بشه ! فککنم اگر یکم دیگه ادامه میداد سرطان عضله میگرفتم :)))))))))))) خودشم کتلت شده بود رو زمین از جیغای من ! :| آدم مریض به این میگنا !! :|

  • نگین ...

نظرات  (۲۳)

  • ماهی قرمز
  • اه ...از این شوخیای بی وقت :|
    پاسخ:
    :)))))))))))
  • فیروزه ای
  • khhhhh
    Hala mooshe koosh?
    Nakone ghootio andakhtio mooshe farar kard?
    Kash injoor mishod. Khhhh
    پاسخ:
    ساره :| دوست داری؟
    میبینی امسال اصن تعطیلی نیس؟! همش پنجشنبه و جمعه ها افتادن تعطبلی ها :/

    وای خدا موش؟! چه کار زشت و بیمزه ای کرده!
    پاسخ:
    نگار عصبیممم!!! عصبیییییییییییی !!!


    اره :|

  • فاطمه گلی
  • چه فرندهای اهل دلی:))))
    پاسخ:
    :|
  • کلنگ همساده
  • اول بگم همه آسمون مال منه. بعدشم بگم که موش که خوبه من شب ها با مارمولک زنده میخوابم.!
    پاسخ:
    :)))))))))))) احسنت!
  • فاطیما کیان
  • وای خدا ! دختر و این جگر اضافه و شوخی با موش ؟ :|
    جدا چندشم میشه , من بودم میمردم از ترسش  :))
    پاسخ:
    :))) من انقد جیغ زدم هنوز دلم درد میکنه :))))
  • محسن رحمانی
  • ای اصطلاحاتی که گفتید یعنی چی؟ :دی

    رشته ی شما زیست شناسی هست؟

  • هولدن کالفیلد
  • معده موش اندازه یه خانم بالغ جا نداره! :|
    پاسخ:
    بله اطلاع دارم !!! 
    ولی نمیدونم اگه بخان موجود ناز اما کثیفی رو بندازن تو یقتون چیکا میکنید 
    یا بزور بندازن روتون! :|
  • مترسک ‌‌
  • این دوستمون مجرم نیست و بیماره، با بیماران مهربان باشیم :D
    پاسخ:
    والا :|
    از موش می ترسی؟ چیش ترسناکه؟ با اون چشای گردالی سیاه مظلومش؟ :P
    پاسخ:
    ببین من بدم میاد ازین موجودات 
    کثیفن! بعدشم این قصد داشت بندازش تو یقه م :|
  • ثریا شیری
  • یا خدا، اگه من بودم که قطعاً همون اول سکته رو میزدم.
    پاسخ:
    :))))))))))))
  • گمـــــــشده :)
  • منم کتلت شدم از تصورت..:))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    یسرا :|
    موشه دیگه ... :-D  گناه داره!
    پاسخ:
    موش گناه داره؟؟ :|
  • ثریا شیری
  • رمز رمززززز
    پاسخ:
    فرستادم
  • ماهی قرمز
  • رمز ؟
    پاسخ:
    بلهههههههههه
    خو بندازه تو یقه ات چطور می شه مگه؟ من دسم رو موش گاز هم گرفته حتی! P;
    پاسخ:
    :| دوستم 
  • کرگدن آبی
  • ر مثل روایت داریم که...
    م مثل مردی بود بلاگر و کرگدن نام...
    ز مثل زِ رمز پست بالا بی خبر!
    :))
    سلام به منم رمز میدی؟
  • عرفـــــ ـــان
  • من فکر کردم این بلا فقط سرِ عضله هایِ شکمِ من میاد :)
    پاسخ:
    :))))))
  • مترسک بی دست
  •  سلام 
    حقته نوش جونتون
    خخخخخخخخخخخخخخ

    ترم پیش یه موشه از توی اتاق خوابگاه (واحد304) پرید بیرون و دور پای من دور میخورد!
    من ولی ندیدمش و بعد که در رفت بچه ها بهم گفتن!
    الان 101 هستیم!
    پاسخ:
    تو که شیری زی زی جان 
    من به تو افتخار میکنم :)))
    موش؟ ؟!!
    پاسخ:
    اوهوم
    رمز پست بعدی :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">