بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

دیگه تا چه حد طفلک باشیم؟

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ


دانشجوی طفلکی ماییم که گناه داریم . یکشنبه تا پنج شنبه اونم صبح تاشب کم بود برای کلاس های علم اموزی ، شنبه روهم اضافه کردن که نه تنها نتونیم بریم خونه و یا تو خوابگاه استراحت کنیم بلکه شب شعر گروس عبدالملکیان روهم  نتونیم بریم!

اینا به کنار! چند شبانه روز نخوابیم الانم تاصبح باید بشینم پای نقشه تا توی چشمم جوش بزنه و یه هو الان  یادم بیاد اوففف میخواستم پستتت آلبومی بزارممممم امروز توی وبلاگم ! اوه! وبلاگ بخونم! 

:-/

  • نگین ...

نظرات  (۱۳)

ای بابا من تو فکرشم پاشم بیام پیشت. با این حساب باید بیام از تو کلاس ها جمعت کنم بکشونمت تو خیابون :دی
پاسخ:
:)))))))))))))))
من دوشنبه تا5شنبه کلاس دارم!
یعنی دو روز بود ولی چون من همش خوابگاهم، کردمش 4روز!
پاسخ:
من قشنگگگگ از شنبه تا پنج شنبه کلاس دارم
  • مترسک ‌‌
  • خدا پشت و پناهت رفیق ;)
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • محسن رحمانی
  • :اصلا هم گناه ندارید:دی اصلا هم طفلکی نیست :دی

    دانشجو باید شب وروزش در پی علم باشه نه استراحت کنه :دی

    اینطوری میخواید آینده زندگی کنید تنبلا :دی خخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    عاو!
  • محسن رحمانی
  • باید قبل از انتخاب واحد طوری برنامه ریزی کنید ودرس بگیرید تا اینطور خسته واذیت نشید .باید پیش بینی همه چیز رو کرد تا به

    مشکل برنخورید .حالا هم ناراحت نباشید زود میگذره زود تر از اونی

    که فکرش را کنید .ان شاالله برای ترم بعدتون خوب برنامه ریزی

    کنید وهمه عوامل رو بسنجید تا به مشکل برنخورید. مثلا تاریخ وساعت امتحان  کلاس .

    پاسخ:
    ممنو و متشکر
    اما این برنامه ریزی ها به ما ربطی نداره من تو واحد ها هم به مشکلی نخوردم این گندیه که دانشگاه زده 
    وبلاگ ها جایی نمی رن جیگر. مهم اینه که فرصت آموختن توی کلاس ها وقتی از دست بره غیر قابل جبرانه:)
    پاسخ:
    اوهوووم
  • گمـــــــشده :)
  • خسته نباشی...:))
    پاسخ:
    ممنونمممم
    بخون واسه آیندت خوبه
    :)
    پاسخ:
    باشه:))
  • پاک باخته
  • خدا قوت
    پاسخ:
    فدات:)
  • شبـــــ نویس
  • شب شعر های عبدالمالکیان رو میری؟ دمت گرم...آفرین:)
  • شبـــــ نویس
  • شب شعر های عبدالمالکیان رو میری؟ دمت گرم...آفرین:)
    پاسخ:
    اوهوم :) رفتم!
    سلام برار . مبارکه میبینم که از بلاگفا کوچ کردی . به نظرم اگر به بیان میآمدی بهتر بود 
    پاسخ:
    همینجا بیانه دیگه :|
    سلام
    با این حساب باید ی خدا قوت اساسی بهت گفت گل دخمل
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">