بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

سیرم از این جهان , اشتهای تو دارم

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

هفته ای  شلوغ رو پشت سر گذاشتم , دیشب بعد اخرین  کلاس مهم  و تخصصی  , بهترین موقع بود که بتونم خستگی در کنم !

فکر کنم ، دوش بگیرم  غذا بپزم لباس بشورم ، کلیدم رو پیدا کنم ، هدیه های دوستامو دوباره ببینم و جون بگیرم و عکس ها رو رد و بدل کنیم :) و از همه مهم تر بخوابم!!!

بعد از این که بین کلی سر و صدا خوابیدم ، اونم چه خوابیدنی !! کلا بیدار بودم ! دیدم صدای جیغ و ویغ میاد ! خیلی گشنه بودم و میخواستم سیب زمینی سرخ کرده بپزم و بخورم .

رفتم بیرون ببینم چه خبره منو صدا میزنن ! ینی نعره میزدن :))) فهمیدم گشنه ن و برنج اینا بلد نیستن بپزنن :)) هیچی پاشدم رفتم براشون غذا پختم :))) و خوابوندمشون بعدشم اومدم تو اتاقم که از نبودن هم اتاقیا استفاده کنم و  برسم به مرتب سازی و ....

بعد از یک هفته ی شلوغ تونستم کلی کار مفید انجام بدم و این منو خیلی راضی میکنه :)

این وسط شربت ابلیمو هم خیلی مچسبه :)




+) بعد از کلی پست عکس دار توی وبلاگ و خوندن همه ی وبلاگ ها دیگه کاملا حالم خوب میشه :) و میتونم  برسم به درسام :) و دوباره برای یه هفته ی شلوغ دیگه فول انرژی باشم ( بااین کلاسای هرروزه ی صب تا شب )خودتون رو اماده کنید برا پست های البومی ِ نگین! :) و ثبت خاطرات خوب هفته ی گذشته و اینده :) مثل قدیم :)



  • نگین ...

نظرات  (۲۶)

آفرین کدبانو. 

پاسخ:
:) ممنونم 
  • فیروزه ای
  • این پستت کلی بع ادم انرژی میده
    کلییییییی
    پاسخ:
    خداروشکککرررر:)
  • مستر نیمــا .
  • اونا مهم نیست
    سیب زمینیا رو ببین آخ آخخخخخ
    به روح اعتقاد داری؟ :دی
    پاسخ:
    :)))))
    نچ نچ نچ !! چه شیکمو !! چه سست ! :))))
    سیب زمینب هاش خیلی ناخونک خورد تو اشپزخونه :))) خعلی خوشمزه شده بود 
    کلی ادویه زدم!
    بیا برا منم غذا درست کن مامانم نیس :دی
    پاسخ:
    ای جان دلم میومدی خب :))))
    جون دلمممممممممم
    خسته نباشی
    پاسخ:
    متشکر :)
    اول وبلاگ بعد درس?بی تربیت!
    بذار مامانتو ببینم-_-
    پاسخ:
    عاره!!!!! وبلاگ پیش نیاز درسه :))))
  • مترسک ‌‌
  • خدا ازت نگذره، دهنم آب افتاد خب :))
    پاسخ:
    :)))))))))))
    تازه کجاشو دیدی؟ من یه هفته عکس نزاشتم از اتفاقای خوشمزه :)))
    منم دلم خواست خب..
    پاسخ:
    فقط کافیه تو هم عربده بکشی :))))) میام غذاتو میدم میخوابونمت بعدشم میرم تو افق :))))
    از این وبلاگ بو های خوبی میاد.... هوممممم.... :)
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))) بوی کاکائو؟
    ادب نداری دیگه..... :)
    پاسخ:
    ???????????????????وای؟؟؟
    غذای خوابگاه پز دلم خواست ، چه خوش آب و رنگه :)))
    پاسخ:
    بح بح بححححححححححححح! خوشی زده زیر دلت؟؟ :)))
    واااهاااای :-قلب
    خیلی خوشمزه است ک
    پاسخ:
    :) اوهوووووووووووم
    غذا پختن لذت داره ، ولی در کل رو اعصابه
    پاسخ:
    نه نهههههههههه خیلی خوبه :)
    من گشنمه :)
    خسته نباشی.
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • عرفـــــ ـــان
  • وای سیب زمینی پخته :دی
    پاسخ:
    سرخ کرده :)))
    میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامم
    پاسخ:
    :( وای ببخشید:(
  • رفیعه رجعتی
  • دمت گررررم باوا!من ک فقد سیب زمینی سرخ کرده میخورم!!ایچی یاد ندارم بپزم...:((
    پاسخ:
    :)))))))))))
  • محسن رحمانی
  • جالب بود.
    پاسخ:
    :)
  • گمـــــــشده :)
  • چه خذاهای خوشملییییییییییییییی.....نوش جوووونتون...منم می خوام خووو..:|
    پاسخ:
    جون بابا :))) بیا برات درست میکنم 
    اون قابلمه ت که یه پارچه ی صورتی دورشه دقیقنه دقیقا شبیه قابلمه ی منه
    همین ترمم خریدمش ...نوعه!
    کلی هم ذوقشو دارم!
    مبارکم باشه  :دی
    پاسخ:
    مبارکت باشه :))))))))))


    +فدای تو :) نمیدونستم
  • آناهــیــ ـــتا
  • وااااااای چرا اینکارو با ما می کنی؟؟
    گشنه م شد نصفه شبی :)))

    پول بگیر واسشون غذا درست کن :))
    راس میگما, اینطور که بوش میاد خیلی شیییک میتونی بیزنس راه بندازی :پی
    پاسخ:
    :)))))))))) حالا بزا یه جریانی بگم !!!! برات :))


    باچه
  • محسن رحمانی
  • به به هدیه از دوست که نکوست.

    پاسخ:
    :)
    چه پست هوس برانگیزاننده ای :l
    نگین خوب کردی اومدی اینجا:*
    من واقعا دیگه نمیتونستم بدون ادرسم برات کامنت بذارم :)))
    پاسخ:
    عزیز دلم :)
    برنج هم بلد نیستن بپزن ...:(
    اشپزی را دوست دارم ..
    پاسخ:
    :)))) نه بلد نیستن!! :))))
    پست بالایی جای نظر نداشت....
    به به.... مبارکه.... :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    بمیری دل مارو آب کردی! :))
    + به بیان خوش اومدی
    پاسخ:
    ممنونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">