بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

حرررف های موقت

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ

 

روی پله های حیاط خوابگاه نشستم و دارم به چند روز پرکار و بیخواب گذشته و روزهای مهم پیش رو فکر میکنم 

حتا شاید به عکسهایی که گرفتم کارایی که انجام دادم و کارهایی که باید انجام بدم به خاطرات آلبومی وبلاگی که هنوز ثبت نکردم توی وبلاگ ، به دو روز دیگه...

به اینکه هنوز وی پی ان روی لپتاپ ندارم  که هنوز لیست روی دیوار کنار تختم همینطور گزینه بهش اضافه میکنم و کم میکنم...

حتا دارم تو این همه فکر کردن به این نتیجه میرسم من باید خیلی سرم شلوغ باشه خیلی خسته و بیخواب و پرکار باشم تا حالم خوب باشه 

باید تا دوروز دیگه همه ی کارام تموم شه ...

فقط دوروز وقت دارم ..

احساس میکنم داره دیر میشه

خیلی دیر ...


+گاهی در حد یه کلمه وسط خستگی های ذهنی و جسمی به خودم میگم چقدر دلم گرفته و دوباره به لیستم نگاه میکنم و قبل از اینکه به چیزای دیگه ای فکر کنم صبح شده و ساعتم زنگ میخوره ومن منتظر سرویس هستم :)



+پوزش ، بزودی نظر ها تایید میشه و میام پیشتون:) خویید؟

  • نگین ...

نظرات  (۸)

  • محسن رحمانی
  • برنامه ریزی خیلی عالیه ادم بابرنامه ریزی بهتر میکتونه کاراش رو انجام بده. موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون

    +اون سوالتونم هم  باید بگم خیر ندارم
    من عاشق این مشغله ها و کمبود وقت ها هستم...
    من عاشق این مشغله ها و کمبود وقت ها هستم...
    پاسخ:
    :) اوهوم
  • فاطیما کیان
  • یه موقعی من بودم و پله های خوابگاه و فکر و فکر :)
    پاسخ:
    :)
  • ثریا شیری
  • سلاممممممممم بالاخره هم محله ای شدیما :دی
    امان از این لیست ها، البته بودنشون خیلی خوبه ها ولی گم شدنشون مکافاته :دی
    پاسخ:
    سلاااااام عزیزممممممم بلههه :)

    اوهوم اما اگه نباشه همشو یادم میره:)))))
    خسته نباشی.
    پاسخ:
    ممنونم
  • پاک باخته
  • چقد خوبه آدم یه دل سیر به خودش فکر کنه 
    پاسخ:
    اما اینکه فکر کنه فرصت نداره خیلی سختشه
  • عرفـــــ ـــان
  • منم حس میکنم وقتی خیلی سرم شلوغ باشه و خیلی کار داشته باشم دیگه ذهنم وقت نمیکنه به چیزایِ بد فکر کنه !
    البته در حینِ انجام همون کار کلی غر میزنم :)
    پاسخ:
    اوهوم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">