بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

Can I love bamboo?

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ
هر وقت چمدانم را در اتاق آبی  باز میکنم انگار میروم توی یک دنیای فانتزی . یک دنیای کوچک ِ 6در 4 ِ پر از کتاب و با یک پنجره ی بزرگ رو به یک دشت گل. هر چند ساعت که این چمدان باز باشد من توی این دنیای کارتونی چرخ میزنم ، توی خیال هایم مینشینم و قلم بافی میکنم و دیزاین جدیدی برای اتاقم ارایه میدهم . توی همه ی این طرح ریزی ها باید یک میز, صندلی ,دیوار شخصی, کلی کاغذ و قفسه ی چوبی و یک گیاه بامبو باشد. من عاشق گیاه بامبو هستم . بامبو ای که توی تُنگ ِ شیشه ای ِ بی رنگ است. برای منی که دل خوش به انارهای خشک هستم که گردنبند بسازم , برای منی که روی سنگ ها نقاشی میکشم و از پارچه های گل گلی گل سر میسازم و روی کاپ کیک هایم شکلات تلخ با اسمارتیز های رنگی و ترافل میریزم همین دنیای 6 در 4 و میز و صندلی و یک کاغذ و خود کار و گیاه بامبو  بس است. بله من مسافرت میروم به عشق اینکه دوبار چمدانم را باز کنم و دوبار توی دنیای فانتزی خودم غرق شوم دوبار توی کتابهایم چرخ بزنم دوبار روی میز تحریر جدیدم بنشینم و دوبار به گیاه بامبو ام آب دهم و تنها راه نجاتم ان پنجره بزرگ با آبی آسمان و دشت گل های قرمز است. پرواز !
  • نگین ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">