بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

خونه پدربزرگ..

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۱ ق.ظ
یه خونه بزرگ با یه  عالمه تنهایی... یه اتاق ...یه تخت...یه میز...یه رادیو.... موج FM ...رادیو پیام... یه من ...یه دل خوش... دل خوش؟دل خوش سیری چند؟ خوش نباشی...! چه باشی؟ بی خوابی های شبانه... یه آسمون ابری....گوشه ایوون...با نم نم بارون... یه من... یه نگاه...یه جمله ...یه بغض...!!!! ببار...ببار باران... بهت و حیرت و خنده... یه من...یه آغوش....یه خدا.. فکر،فکر،فکر تیک تاک...تیک تاک... خونه پدر بزرگه!!! یه خدا...یه من.... یه من....یه... خداحافظ... از:دختری درآغوش خدا!!! به:...
  • نگین ...

نظرات  (۱)

  • Christian Louboutin Replica
  • Does it operate together with VI3? All of us havent improved established.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">