بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

کاش الان کمتر از یک میلیون تا دلتنگ بودیم  ,کاش بجایش یک میلیون تا کار بود برای انجام که حال دلمان را خوب میکرد ,کاش توی ماشین بودیم و شیشه ی پنجره اش را تا اخر میکشیدیم پایین و داد میزدیم آآآآآآآآآآآآآآ ,یا باد غم ها را میبرد , یا غم میاورد ...





نظرات  (۱۷)

بی قرار چرا؟ مشکلی پیش اومده نازنین؟
پاسخ:
الحمد الله نه 
حال ِ دل ِ دیگه :)
نگین میشه من فقط یه لبخند بزنم؟! 
میدونی که در چه شرایطی از اعصاب به سر میبرم..

:)))
پاسخ:
تو اصلا بیا فوش بده نگار جان فقط اروم باش :))))
این کارا یعنی چی من اگه گشت نامحسوس بودم یک میلیون تا جریمه تون می کردم تو ماشین :D
پاسخ:
:| چقدرررررر قانون مدار :|
:)))))))
  • ماهی قرمز
  • کاش نگین ، کااااااش ...
    پاسخ:
    :) عزیزوووم
    فیلم خوب بببین روح و روانت خوب و شاد بشه :-)  
    بخخدااا!!! :-) 
    پاسخ:
    دکتر ژوژمان ها از انچه فکر میکنم به من نزدیک تر است :)) فردا تحویل شیت دارم و عین خیالمم نیست :)))
    فیلم ببینم واقعا ؟؟ :)))))
    کاش هیچ کاش نبود
    و جاش رویا بود که براورده می شد
    کاش...
    پاسخ:
    شاید اره
  • آقای مربّع
  • دلم لک زده واسه بچگیا... تو ماشین نشستنا کنار دست پدر که اون رانندگی میکرد و من خیابونو نگاه میکردم.
    پاسخ:
    خیلی وقته ماها دلمون لک زده واسه خیلی چیزا
  • مترسک ‌‌
  • الکی هم که شده بخند ;)
    پاسخ:
    سعی میکنم :)
    مث همیشه
  • عرفـــــ ـــان
  • :(
    پاسخ:
    :)
    وای نگین اسکایِ من 
    تو کی اومدی بلاگ؟! 3>

    پاسخ:
    سلام عزیزممممم. خیلی وقته گلی :)
    چقدر خوشم نمیاد از کلمه ی کاش ...
    پاسخ:
    اصلا ای کاش ، ای کاش ها نبود.  ..
    هوم منم دلم بی قرار میشه
    ولی خب نمیدونم برا کی!!!!
    والا اگه خبر داشته باشم
    فقط میخواد خر بازی دربیاره:|
    پاسخ:
    ای جانم الی جانم :)))
    بعضی دلتنگی ها شیرینه.
    پاسخ:
    :) شاید
  • فاطمه گلی
  • یه دل ه هاااا

    چقدر تنگ و گشاد میشه
    چقدر خواستنی داره
    همش زیر سر این دله
    :))
    پاسخ:
    اره لامذهب
    این دل لامذهب
    کار که زیاده حس و حالش نیست :))
    پاسخ:
    گاهی واقعا انگار هیچ کاری نیست
  • رضا شریعتی
  • دلتنگی خر است
    پاسخ:
    اوهوم:)
  • گمـــــــشده :)
  • با اون یک میلیون کار خیلی موافقم..خیلی ها...
    پاسخ:
    فدای تو :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">