بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

همراه با من (1)

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۰۹ ب.ظ

سلام . بهارتون مبارک :) 

 

1.از اواخر اسفند که شروع کردم به دیدن فیلم های قدیمی ایرانی حس کردم یکسری از داستان ها، بازی ها و کارگردانی ها و در کل تعدادی فیلم خوب تو سینمای ما مهجور مونده و در حقشون اجحاف شده که انقدر ناشناخته هستن. در صورتی که میبینم هر روز این محتوای زرد سینماست که داره بیش از پیش دیده میشه . به این فکر افتادم که به تفکیک کارگردان یه کالکشن بسازم از سینمای ایران و فیلم های نسبتا خوب قدیمی. خب بعد از چند روز تلاش و پرس و جو و سرچ و نظرهای دوستان و با توجه به لیستی که خودم داشتم این کالکشن جمع آوری شد. 

2. پی دی اف کالکشن فیلم های سال 1343 تا 1392 

3.ای کسانی که میخواهید زبان را درست و اصولی یاد بگیرید ولی نمیدونید چگونه؟ کافیه یه سر به وبلاگ توکا که مدرس زبانه بزنید و از کاری که قراره انجام بده استفاده کنید :)

 

پ.ن: نکته ی آخری هم که میخوام بگم انشالا به زودی لیست فیلم های سال 92 تا 98 رو هم جمع آوری میکنم و اگر عمری بود به تفکیک ژانر هم براتون میذارم. دیگه این که تا معرفی دیگر خدانگهدار :)

  • نگین ...

معرفی جات

نظرات  (۵)

مرسی و تشکرات از شما بانوی عزیز و گرامی :دی  :*   ^____^

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم .ممنون از تو با این کار خوبت

دست‌مریزاد :)

پاسخ:
چاکریم :)

من مدتیه دنبال یه لیست خوبم برا خانواده فیلم پخش کنم، خدا خیرت بده:)

دانلود کردم نگه داشتم

پاسخ:
قربونت عزیزم :) نوش جان
  • قاسم صفایی نژاد
  • چقدر قدیمی هستن فیلما؟ چه کار خوبی. لیستش رو منتشر کنید لطفا. ای کاش دسته بندی هم بکنید. مثلا بگید ژانر خانوادگی یا پلیسی یا ... یا برچسب موضوعی بزنید. چون به هر حال علایق متفاوته

    پاسخ:
    سلام 
    لیست رو که گذاشتم. به صورت پی دی اف هست . فقط کافیه کلیک کنید .
    و اینکه جمع آوری همین تعداد هم زمان بر بود و فقط بر اساس کارگردان دسته بندی شدن آثار و البته سال تولید هم جلوشون هست . 
    دیگه ژانر زحمتش با خودتون که قبل دیدن فیلم سرچ بزنید و ببینید کدوم رو دوست دارید ببیند . 
    تا ببینم کی میرسم اینارو بر اساس ژانر طبقه بندی کنم و ۶ سال بافی مانده رو بهش اضافه کنم .

    نخسته پهلوون

    پاسخ:
    قربانت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">